background

QA Assistant
32-40 uur

Zitten kwaliteit, analytisch vermogen en accuratesse in jouw DNA verankerd? Lees dan verder.
Vanwege uitbreiding zoeken wij jou, een Quality Administrative Assistant wiens verantwoordelijkheid het wordt om de kwaliteit van onze producten en daarbij horende administratieve processen te waarborgen.

Samen met de Quality Manager werken jullie nauw samen met ons team in China en met de collega’s van Product Management. Jullie zorgen ervoor dat al onze producten voldoen aan de wettelijke eisen. Dit doe jij door productdossiers op te bouwen en secuur bij te houden, gegevens vast te leggen in diverse systemen en certificeringen bij te houden. Je communiceert hierbij regelmatig met leveranciers, klanten en externe instanties.

Opgesomd:

• Uitvoering van de QA administratie en aanlevering/beheer van projectdocumenten ten behoeve van het kwaliteits -en productmanagement.
• Initiëren en bewaken van HQTS inspecties binnen de fabrieken waarmee we samenwerken.
• Monitoren van uit te voeren keuringen en testen die te maken hebben met de voortgang en/of planning van productontwikkeling.
• Handhaving van de kwaliteitsprocedures.
• Onderhouden van kwaliteitsmanagementsystemen, zoals BRC.
• Uitvoeren van kwaliteitscontroles op producten en samples.

Jouw talenten
• Jij weet overzicht te bewaren, bent stressbestendig en werkt met een probleemoplossende instelling.
• Jij komt goed tot je recht in een dynamische en hectische werkomgeving en bent communicatief sterk.
• Jij beschikt over een HBO denkvermogen.
• Een aantal jaren ervaring in een soortgelijke functie.
• Kennis van productwetgeving (CE en GMP) is een pre.
• Kennis van kwaliteitsmanagementsystemen (zoals BRC) is een pre.
• Jij hebt ruime kennis van Microsoft Office (Excel).
• Professionele beheersing van de Engelse taal.

Wat wij bieden
Karsten International ontwikkelt een groot assortiment producten voor het dagelijks gebruik, van de nieuwste gadgets tot aan duurzame beauty producten. You name it, we make it. Naast hard werken en kwaliteit leveren staan plezier maken en collegialiteit bij ons hoog in het vaandel. Het team bestaat uit gedreven productontwikkelaars, sales experts, logistieke talenten, online marketing specialisten en grafische ontwerpers. Dankzij een breed internationaal netwerk en meer dan tien jaar ervaring veroveren wij over de hele wereld de harten van consumenten met onze producten. Jij zal alle ruimte krijgen om hieraan bij te dragen.

En ook nog eens

• Lunch
• Vers fruit
• Massage
• Bootcamp
• Yoga
• Een eigen voetbalteam
• Persoonlijk ontwikkelingsplan
• Korting op de producten
• Een uitstekende pensioenregeling
• Een gezellige vrijmibo
• Een instagramwaardig en goed bereikbaar kantoor

Herken jij jezelf in bovenstaande tekst en spreekt onze bedrijfscultuur jou aan?
Druk dan op de sollicitatiebutton.
Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Marlou Raam via 020 –6325676.

Apply now
Apply now

Join the team!

Let’s develop brands and sell products!

Overschiestraat 63
1062 XD Amsterdam
The Netherlands

Want to stay up to date?