background

HR Assistant – Office Manager

36-40 uur

Ben jij een administratieve krachtpatser die de puntjes op de i zet en een organisator pur sang? Lees dan verder.

Met een kantoor in Amsterdam, een kantoor en magazijn in Purmerend en 2 kantoren in China is er genoeg werk te verrichten en is iedere dag anders! Jij staat garant voor een geoliede HR administratie, vlot recruitmentproces en een perfect georganiseerd kantoor. Jij denkt hierbij graag na hoe zaken nog vlotter en gestroomlijnder kunnen verlopen en met jouw oog voor detail pak jij proactief werk op waar jij dit ziet liggen.

Op een rijtje:

  • Verzorgen van de administratieve processen met betrekking tot in-, uit- en doorstroom, zoals het opstellen van overeenkomsten en verlofregistratie.
  • Coördineren van het werving en selectie proces, zoals de 1e selectie van sollicitanten, inplannen van gesprekken, afnemen van assessments, referentiechecks en contact met bureaus.
  • Beheren, bewaken en signaleren van termijnen (denk aan contracten) en (verplichte) trainingen en opleidingen.
  • Aanspreekpunt voor de medewerkers.
  • Administratieve ondersteuning van de HR Manager en CEO.
  • Organiseren van leuke personeelsevenementen.
  • Ontvangst van gasten, post en pakketten.
  • Beheer algemene telefoon en representatie kantoor.
  • Beheer van sleutels, parkeerplaatsen en toegangspassen.
  • Voorraadbeheer kantoorartikelen.
  • Organiseren van zakenreizen en aanvragen van visa.
  • Beheer keuken en bestellen van boodschappen.

Een willekeurige werkdag

Om 09:00 uur start jij jouw laptop op en maak je een rondje door kantoor. Je ziet dat de vaatwasser vol zit, dus je ruimt hem uit, pakt een kop vers gemalen koffie en loopt jouw mailbox door. Je prioriteert de nieuwe mails en checkt de taken die vandaag op jouw to-do staan. Vervolgens gaat de telefoon. Een sollicitant heeft vragen over een vacature en deze beantwoordt jij vol enthousiasme. Daarna ga je de binnengekomen sollicitaties beoordelen. Je overlegt een aantal cv’s met de managers en plant 2 gesprekken in. Je personaliseert online een leuk cadeau voor het jubileum van een collega wat volgende week plaatsvindt en je hebt een korte meeting met de HR Manager om de lopende zaken door te nemen.

Tijd voor lunch! Ga je vandaag voor een gezonde couscoussalade met gegrilde groenten of een lekkere tosti?

Na de lunch staat de masseur op je te wachten en geniet je van een ontspannende massage. Je kunt er weer tegenaan en pakt een aantal mails op met vragen van collega’s. Voor de een regel je een nieuwe toegangspas en voor een ander vraag je een cursus Duits aan. Er komt om 15:00 uur een sollicitant voor een assessment en jij zorgt dat alles klaarstaat en begeleidt de sollicitant. Er belt ondertussen een klant met productvragen die jij doorzet naar de klantenservice en je maakt een Exceloverzicht van de kosten en baten van die ene vacature waar jij vorige week de juiste kandidaat voor hebt gevonden. Je checkt daarna meteen even bij de collega van IT of de laptop voor een nieuwe collega is voorbereid en de werkplek klaar is.

Wauw, het is alweer 17:30 uur. Je doet nog even een rondje door kantoor, leegt gelijk die volle vuilnisbak en sluit jouw laptop af. Tot morgen!

Jouw talenten en onze functie-eisen

Als HR Assistant is het belangrijk dat je initiatief durft te nemen, gestructureerd kunt werken en een goed analytisch vermogen hebt. Jij bent absoluut integer, werkt altijd nauwkeurig en jij bent zonder twijfel een perfectionist. Jij gaat door tot je het gewenste resultaat hebt bereikt en beschikt daarbij over uitstekende communicatieve vaardigheden.

Daarnaast heb jij:

  • Een aantal jaren ervaring in een HR functie opgedaan of een afgeronde HR opleiding op zak.
  • HBO denk -en werkniveau.
  • Gedegen kennis van Excel.
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Kennis van arbeidswetgeving is een pre.

Wie wij zijn?

Karsten International ontwikkelt een groot assortiment producten voor het dagelijks gebruik, van de nieuwste gadgets tot aan duurzame beauty producten. You name it, we make it. Naast hard werken en kwaliteit leveren staan plezier maken en collegialiteit bij ons hoog in het vaandel. Het team bestaat uit gedreven productontwikkelaars, sales experts, logistieke talenten, online marketing specialisten en grafische ontwerpers. Dankzij een breed internationaal netwerk en meer dan tien jaar ervaring veroveren wij over de hele wereld de harten van consumenten met onze producten. Jij zal alle ruimte krijgen om hieraan bij te dragen.

Om te zorgen dat jij in topconditie blijft bieden wij jou

  • Lunch
  • Vers fruit
  • Massage
  • Bootcamp
  • Yoga
  • Een eigen voetbalteam
  • Persoonlijk ontwikkelingsplan
  • Korting op de producten
  • Een uitstekende pensioenregeling
  • Een gezellige vrijmibo
  • Een instagramwaardig en goed bereikbaar kantoor

Herken jij jezelf in bovenstaande tekst en spreekt onze bedrijfscultuur jou aan? Druk op de sollicitatiebutton!
Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Sharon Oost via +31 (0)20 261 5610.

Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Apply now
Apply now

Join the team!

Let’s develop brands and sell products!

Overschiestraat 63
1062 XD Amsterdam
The Netherlands

Want to stay up to date?