Jobs

Office Manager

Office Manager

Voor 32 tot 40 uur

Wij zoeken:

Ben jij op zoek naar een uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid? Lees dan snel verder, want wij zijn opzoek naar een echte alleskunner met de drive om te presteren. In de functie van Office Manager ben jij de ruggengraat van ons bedrijf. Je houdt alles in de gaten rondom onze producten, afspraken met klanten, leveringen aan retailers en vormt een belangrijke schakel binnen product development.


Wat je gaat doen als Office Manager?

Je assisteert het Product Management team bij het beheer van productmonsters. Zodra een product daadwerkelijk in productie gaat ben je actief in contact met de fabrikant. Je brieft alle logistieke condities: Wat moet er op de omdoos staan? Hoe groot moet de omdoos zijn? Welke EAN codes worden er gebruikt? Je zorgt dat het artikel en de inkooporder worden aangemaakt in het ERP systeem. Daarnaast draag je er zorg voor dat alle productspecificaties goed in het systeem van de klant komen. Je bewaakt de lead times: Wanneer is de productie klaar? Wanneer moet het in de winkel liggen? Je checkt de eerste productie samples en je geeft goedkeuring voor massaproductie. Je plant en brieft een kwaliteitscontrole ter plaatse. Wanneer alles goedgekeurd is plan je het vervoer, de opslag en aflevering.


Je taken zullen onder andere bestaan uit:

  • Het beheren en labelen van de productmonsters in het kantoor en showroom
  • Beheren van productspecificaties, certificaten en overige documentatie
  • Fabrikanten instructies geven m.b.t. nieuwe producties
  • Producten toevoegen in het ERP systeem
  • Kwaliteitscontrole en testen van producten
  • Beheer van de voorraad en plaatsen van inkooporders
  • Aflevering van verkooporders aanmelden en plannen


Wat wij van jou verwachten:

  • HBO werk- en denkniveau met analytisch inzicht
  • Geordende en planmatige werkstijl
  • Je bent stressbestendig en presteert goed onder tijdsdruk
  • Ervaring met Excel en ERP
  • Goede kennis van zowel de Nederlands als Engels
  • Affiniteit met retail is een pré


Wij bieden:

Een uitdagende baan en werken met een jong en enthousiast team in een informele bedrijfscultuur. Wij zijn gevestigd in één van de coolste kantoren van Amsterdam op een zeer gunstige locatie in Amsterdam Noord en hebben een ontzettend gezellige vrijmibo. Karsten International bevindt zich in een fase van sterke groei en ontwikkeling, dus er is meer dan voldoende ruimte om hieraan bij te dragen!

  • Lunch, bootcamp, yoga en vrijmibo
  • Een instagramwaardig kantoor


Wie zijn wij?

Karsten International is een productontwikkelingsbedrijf in non-food consumentenproducten voor dagelijks gebruik. Wij leveren producten op het gebied van persoonlijke verzorging, huishouding en kantoorbenodigdheden. Als relatief jonge organisatie in de branche zijn wij snel uitgegroeid tot een volwaardige speler. Ons klantenbestand bestaat uit vrijwel alle supermarkten en non-food retailers in de Benelux.


Solliciteren?

Ben jij die enthousiaste aanvulling op ons jonge, gedreven team? Mail dan jouw sollicitatie met CV en pasfoto naar: Peter Karsten, p.karsten@karsten.nl. Heb je nog vragen? Bel gerust: 020 261 3420.

Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.